onsdag 10 mars 2010

Mattehund

Det var så roligt när Blizza kom hem, hon skrek när hon träffade barnen och var alldeles lycklig. Det var faktiskt Bitzie åxå för barnen hade vart hos farmor och farfar i nästan 4 dagar så hon var heltokig hon med. Sedan så har Blizza vart efter mig som en liten svans.. :p När jag råkat gått in på kontoret eller någon annan stans utan henne, så ligger hon utanför dörren och väntar på mig. Hon är ju så söt min lilla padda :D
Nu väntar vi med spänning om hon är dräktig hoppas det är många valpar i så fall.

Rave bor kvar hos farmor och farfar, han stormtrivs där. Med morgon macka, långpromenader och njuta att vara kung :p Sedan så tycker dom så mycket om honom och hans sällskap. Vi får se hur länge han blir kvar :D

I dag har familjen vart och åkt pulka och grillat. Det slöt upp många andra familjer och vänner, mycket trevligt! Rave kom åxå och hälsade på en sväng.
I morgon åker vi till vemdalen och åker lite slalom, med alla utom Mathilda. Vi ska fokusera på Vincent i morgon Roligt roligt!
Hoppas att det blir lite bra bilder, jag har några bilder från idag med ska se om jag sätter in dom ikväll eller i morgon, jag är helt slut efter att knatat i pulkbacken hela dan hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar