tisdag 27 oktober 2009

Sundsvall



Nu plockar vi ihop oss och Blizza och åker ner till Sundsvall.
Ewy ska leverera en valp till Ö-vik, och hämtar upp Blizza på hemvägen. Vi passar på att gå på IKEA och så ska vi hälsa på lite släkt. Skoj för barnen att träffa sina hmm blir det fyrmänningar kanske? igen fast det inte är så långt ifrån så var det längesedan som vi träffades.
Pratade med Ewy igår och hon berättade att Iambo är stor, riktigt stor, och dessutom har han hundar bak i stamtavlan som jag älskar och är så glad över att få vidare i våra linjer :P
Chappés Vinter, Renvallarnas Cim, Chappés Idja, Lappeåhs Zack, Jambos Kello mm Det är hundar med många championat att titulera sig med och fantastisk Hd status bara A och UA.

Jag kommer att spara en tik efter denna kull, och sätta på foder hos min brorsdotter, så det ska bli härligt att följa på extra nära håll :D

Nä detta duger inte, nu måste jag sätta fart.

IKEA here i come!!!
måste kolla med Börje om vi kan ta med släpvagnen hihi.....
.... han undrade vad jag skulle med den till, värmeljusen får nog plats i bagaget......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar