lördag 22 maj 2010

Ringträning

I torsdags så var jag och Bitzie in till stan på ringträning. Jag ska ju iväg till sundsvall i morgon och ställa och det blir premiär :D
Jag kan tala om att det gick jättebra!! Hon går väl kanske inte klockrent ännu och står inte still i allt för långa stunder men det kommer så småningom. MEN hon var hur cool som helst! Trots andra hundar, raggar bilar och en BLÅSORKESTER! Japp en blåsorkester var åxå på parkeringen och tränade, det hade ju kunnat skrämt med alla oljud dom har för sig, men icke. Hon skällde lite på dom men sedan så var hon bara nyfiken svansen upp och öronen framåt :D
Hon gick även utan problem i ringen. Det kan man kalla träning med maximal störning.
Tjejen som höll i ringträningen var själv domare och sa att med lite finslipning så är Bitzie en liten pärla, hon är lite showig av sig. :D
Tråkigt nog tog jag inte med någon kamera, men förhoppningsvis kanske jag kan ta någon bild i morgon.

Hoppas att det går bra i morgon, men vi ska bara ha kul ta det som träning, och passa på att träffa andra lappisar. :D

Nu ska jag packa inför i morgon, godsaker, nr lappar och klippa klorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar