söndag 23 maj 2010

Första utställningen för Bitzie!



Nu är bilden upplags, det blev en knepig kvalitet på bilden och de andra var inga bra bilder, men alltid något :D
Vi var i Sundsvall på utställning i dag..... Och gissa vad?! JO hon tog CERT!
Det är helt fantastiskt, min lilla oslipade diamant som bor i skogen och aldrig har gått ett vänster varv gick in i ringen fick en 1:a med CK och i Bästa tik blev hon 3:a och fick Certet! Mycket korvbitar har hon fått kan jag lova, och nu är man ju såå sugen att spinna vidare och fortsätta slipa på denna diamant :D

Så här lät kritiken: "18 month, still developing, nice attitude, corr prop in length & height, nice topline with tailset, young fem head whith exc skull & muzzle, corr ear & bite, round eye, body corr to the total picture, auglulation to the standard, movmenst not yet ready but with moments"

Det var väl toppen kritik!! När jag tackade honom sa han -She´s still a baby. Och det är hon, min bebis, hon är rätt valpig av sig, och i ringen busade hon lite och nafsade min i byxbenen men med lite träning så går det bort :D

Underbar underbar dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar