onsdag 19 januari 2011

Mycket bilåkande

Det har blivit mycket biltränande för Chilla. Både igår och idag har hon fått åka med när jag har varit och jobbat, gjort ärenden och lämnat och hämtat barnen. Hon är ett proffs på att åka bil nu :D
Blizza fick faktiskt följa med för annars skulle hon blivit ensam hemma. Bitzie följde nämligen husse och jobbade. Dom sov borta igår tills idag. Och så har Bitzie fått träffa 2nya kompisar. Max och Sixten Rottweiler och Amstaff om jag minns rätt. Dom är 5-6 månader båda två och Bitzie fick verkligen leka av sig. Och vara lite fostrande mamma. Busungarna hade lite svårt att varva ner ibland, och lite svårt att lyssna.
I morgon så ska jag ha en tjejmys dag, med Märta. Hon har gått makeup utbildning och ska göra en make over på mig och fota före och efterbilder spännande spännande!
Känns riktigt lyxigt och mysigt!
Vet ni vad det var för aktivitet här hemma i em?
Prickskytte med luftgevär.... inne (!!!!!!) Så jag behöver verkligen komma iväg och spackla över mina bekymmersrynkor.... hihihi.

Grattis till Jens och Johline som förlovade sig idag Puss på er! Älskar er!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar