lördag 17 december 2011

Tekniken fungerar!

Jag har fått en tidig bröllops present av min älskling. En ny telefon =) Och äntligen så fungerar det att blogga och skicka bilder till bloggen. Huraaaa! Nu antar inte vad jag har slitit mitt hår i förtvivlan över att jag aldrig får till det ;)
Så nu kommer det att bli fler inlägg.

Hundarna njuter av att det har blivit vinter. Rent är det inne också motför hur det var förut. Så jobbigt det måste vara att leva söderut med slask, lera och gegga. Är inte avis kan jag säga ;D

Just nu ser vi fram emot att åka till Björnrike med några vänner. Förhoppningsvis åka skidor, annars så har vi med lite spel och mkt god mat.
Hundarna får tyvärr inte följa. Inga hundar tillåtna i lgh. Så Blizza skall vara hos min mamma och Jorri å Bitzie ska få busa hos Johnna, Björn och Chazzi =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar