lördag 11 september 2010

Bitzie tog sitt 2a cert!


På sin 2a utställning dessutom!

Hon blev 2a i bästa tik och tog hem CACIB . Huraaa!

Så här löd kritiken: Trevlig ung tik med fina prop och resning. Feminint välformat huvud m bra öron bra bett. Välutvecklad kropp, typ vinkl, ännu aningen överbyggd, fin svans, ännu lite trånga rörelser, härligt temp, härlig färg, lovande päls, rör sig m fina rörelser från sidan.


Dag 2 var det Slk utställning där hon fick en 1a med Hp

Kanon bra! Hon är så fin min lilla Bitzie!


Jag hade tänkt att ställa henne i Sundsvall i oktober, men jag tror kanske jag hoppar över den efter som Blizza ska ha valpar, och vi ska bort en helg i oktober, så det kan bli lite väl mycket att åka och fixa med.


Nu ska jag beställa tid för hd röntgen till Bitzie och hoppas på riktigt fina höfter :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar