tisdag 28 december 2010

Bara Chilla kvar nu...


I går hämtade ett par från Holland Chiraz, och i morgon när vi åker till Västerås så tar vi med Chanti. Hon ska flytta hem till en familj som har haft svensk lapphund förut. Dom har kennel så det är tänkt att hon ska bli avelstik. Och roligt var att hon hade tittat på stamtavlorna bakåt på Blizza och Zigge, och det var så mycket bak som hon en gång hade haft. Så det känns verkligen lyckat! Hon kommer även att få jaga och gå på utställningar. Underbart!

Nu är det bara Chilla hemma. Känns ju lite tomt utan de andra kan jag säga. Hur vi ska göra med Chilla vet jag inte. Hon ligger mig ju så varmt om hjärtat och jag vill ha henne kvar ett litet tag till så hon får växa på sig. Men till rätt köpare, så kanske jag släpper henne. Vi får se, dessutom måste jag ta det med familjen först, barnens favorit är ju Chilla...

För bilder på Chiraz titta in på www.skiftesgrindskennel.se


1 kommentar:

  1. åhh så söt hon är! Jag kan ta henne <3 tänk vad hon skulle lysa upp i mörkret här hemma. varför ska min man vara så himla omöjlig. Pussa på hundarna från mig och brorsan Baloo

    SvaraRadera