lördag 25 december 2010

Tiden har sprungit iväg, och jag som pausade...


Jag har som ni märkt tryckt på paus. Det har varit så otroligt mycket runt om kring oss, med valpar, influensa, jobb mm så jag pausade med bloggandet, hemsidan och det mesta som gått att skära ner på. Men nu är alla friska och det är full rulle på både barnen och valparna :D
3st valpar har flyttat hemifrån. Chazzi, Chip och Chicka. Dom har fått underbara familjer och det känns gott i hjärtat! Nu har vi 3st kvar här som också vill flytta hemifrån :D
Måste säga att jag är så imponerad av denna kull! Alla är så orädda och framåt, men ändå så lyssnar de väldigt bra, och fast som är världens busiga så tar det inte lång stund för dom att varva ner och kunna gosa ;D
Och Blizza har bevisat ännu en gång hur bra mor hon är.
Hon leker med dom, kräks upp mat (mm jag vet låter mindre mysigt...) diar dom fortfarande (!) och fostrar dom, hon njuter helt enkelt.
Bitzie, hon stormtrivs att vara lektant. Hon älskar att få springa ut och busa med dom små.
Hon inte bara busar med dom, hon låter dom busa med henne. Hon lägger sig ner och så låter hon dom hoppa på och bita på henne en stund. Sedan så kan hon och valparna bara ligga och mysa tillsammans, pussa lite på varandra och sen sova.

Jag har så otroligt många bilder att bjuda er på men just nu får ni nöja er med en. Jag måste sova.
Jo, jag måste bara berätta att nu har dom fått börja vara i hundgården små stunder. När jag ropar ska vi gå ut, så rusar dom till balkongdörren, och så får de springa ut.
När jag sedan ropar att dom ska komma in så springer de in ,och så väntar dom innanför dörren för att få en gobit ;D Sötnosar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar