måndag 8 juni 2009

Länge sedan sist! Här kommer lite bilder.

Ovan: Vacker bild på Skiftesgrind´s Alazka (Akoda kallas han)

Jag har vart lite kluven om bloggandet. Jag har ju Aktuellt på hemsidan jag brukar skriva in lite nyheter, och uppdateringar om vad vi gör. Men där så saknar jag att man inte kan lämna kommentarer så det kanske blir här i alla fall jag kommer göra mina inlägg, jag ska i alla fall försöka.
Så vad har hänt sedan sist?
Vi går på valpkurs jag och Bitzie, och det är väldigt roligt tycker vi båda!
I kväll ska vi iväg igen :D
Något som är mindre roligt är att Bitzie har blivit en riktig rymling!! Hon klättrar över hundgårds staketet, precis som sin far. Så nu får de 2 inte gå ut tillsammans och Bitzie endast korta små stunder så hon hinner göra ifrån sig, tills vi har rätat upp så hon inte tar sig över.
Vi har även hunnit med en sväng till Hyttan, det var helt underbart!!! Nu när det blir skollov på tordag kommer vi åka upp många gånger i sommar.

JO! Antagligen så är vi numer en riktig kennel, ingen överklagan innan 1juni har dykt upp ochjag har betalt in kennelavgiften så nu väntar jag bara på lite papper, någon slags bekräftan.
Så nu heter vi Skiftesgrind´s och jag tror att alla valpar redan födda får titulera sig med kennelnamnet Skiftesgrind´s Bitzie, tja det låter inte så illa !

Här kommer lite blandade bilder:

Vi har vart på Bröllop

Kom och ta mig då!


Middag på Hov och lek ute på jamtli



Vigsel på SS Thomé

Så var det kvälls/natt grillning på Hyttan.
Vi satt utan för stugan jag och Börje och bara njöt.





Kvällsbild på skutan.

Och på dagen

Det var ju lite regnigt mellan varven.

Såhär såg det ut hela dagarna grabbarna fiskade!

Hemma på grinna.


Lite knepigt att lägga in bilderna, man får ta dem i fel ordning och dessutom så måste man lägga in alla bilderna först och sedan skriva texten där man vill ha den, lite knöligt men man vänjer sig nog.

1 kommentar:

  1. Hej där
    Det var verkligen på tiden att du skrev nå´t. Började nästan bli orolig, då de varit väldigt tyst här på sidan. Vilka fina barn du har och "huvva" vad vackert det är på Hutta. Hälsa hela familjen. kram //Lotta

    SvaraRadera