onsdag 17 juni 2009

Azta har tagit Cert!!!




Oj vilken underbar avslutning på dagen det var igår! Jag kom hem sent och kollade mina mail och blev glatt överraskad av innehållet från Nina. Bilder på Azta, OCH så har de vart på utställnig! Jag lägger in en bit av mailet så förstår ni min glädje.

Vi hadde ingen forventninger på forhånd, og dro hjem med store smil om munnen

Det var bare 2 svenske lapphunder med; Azta og hennes niese Alva fra Lahukan (far er Cahppes Vinter). Hun er snart 2 år gammel.

Kjempefin hund – Mette Guttormsen sin.

Første dag var Azta flink i ringen, fikk fin kritikk og KVAL, KONK, CK, CERT, BTK1 OG BIR.

Andre dagen var hun litt utålmodig og ukonsentrert og fikk KVAL, KONK, CK BTK2.

Vi jublet og syns det hele var kjempeartig! Og en god start på første utstilling. Skal ha henne med i den store utstillingen her i Tromsø på høsten.

Tack Jan och Nina! Ni är så duktiga och jag blir så stolt!
Nu har 2st Skiftesgrindare tagit Cert på 1a utställningen från Akullen!
Vilket betyg på den kombinationen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar